Welkom! Leuk dat je met ons meereist!

Hallo en welkom opons reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waarwe zijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je nou meer foto's zien? Kijk dan rechts onder het kopje "Links" en klik dan "INSTAGRAM TIME4OZZ" aan.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten inde rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Jimmy en Sammy

Reacties

Reacties

Sylvia en Stefan

Heel veel plezier samen.
Wordt vast een super fijn jaar xx

Gerry en Antje

Nog een nachtje slapen en dan ......... gaan jullie eindelijk beginnen aan het GROTE avontuur. Goeie reis XXX

Puck en Stijn

Heeeel veel plezier jullie twee dit jaar en een goede reis morgen! x

Monique

Hoi Sammy en Jimmy
Ik heb een site dat ik jullie vliegtuig kon volgen erg leuk. Hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben. Lekker genieten en ben erg benieuwd naar jullie avonturen.
Veel plezier
Liefs Monique xxx

Jimmy en Samantha

Goede morgen/ middag Samantha en Jimmy ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad de spanning is er af was wel even een lange zit maar het grote avontuur gaat nu echt beginnen .ik wens jullie veel succes met deze grote reis en blijven wij jullie volgen naar jullie belevenissen mijn benieuwen wij kijken er ook naar uit pas goed op jullie zelf dan gaat alles goed daaaaaag dikke kus Oom Arie en Tante Truus

Tante Truus

Sorry hoor ik had de naam verkeerd gedaan maar kon niet meer terug moest ook uitzoeken hoe het moest en is ook hier nog vroeg jullie nog een klein rukkie dan zijn jullie op de tussen bestemming geniet van dat mooie vliegveld als je daar je benen mag strekken ik hoop dat ik dit nu goed doe tot zien dikke kus Xxxx

Truus en arie

Even n testje

Raymond en Marga

Spannend....... veel plezier en enjoyyyyy
xxxxxx

Frank & Melina

Leuk om de eerste foto's te zien!
Geniet en veel plezier!

Dick -"Diemen"

Hoi Sammy en Jimmy,

Ik geniet van jullie verhalen en foto's! Heb foto's van etentje Almere en afscheid op Schiphol in een album geplakt, samen met de landkaarten. Volg jullie graag op de voet. Vul een jaar lang dit album. Overigens: onze noedels uit een zakje zijn wel lekker! Zal ik wat opsturen?
Wat zijn jullie actief! En ontspannen zoals te zien op de markt. Geniet maar met volle teugen want "het wordt morgen en overmorgen steeds beter" (naar Cornelis Vreeswijk) DICK

Omie

Geweldig Sam en Jim Wat zijn jullie druk en
wat een geweldige foto`s hebben jullie gemaakt Ik heb met Dick mee gekeken dus ik hoop dat het nu goed gaat
Jullie slapen natuurlijk al lang
Slaap lekker en gezond weer op
Dikke kus Omie

Dennis en Marieke

Hey Lieve niggie en Jimmy,
Wauw!!!
We zijn jaloers.. leuk om de verhalen te lezen en de fotootjes te bekijken!!!
We zijn benieuwd naar het volgende avontuur!

Oma Grevelink

Geweldig dat jullie dit meemaken!
Als ik nog jong was geweest zou ik het ook gedaan hebben.
Ga maar leeker verder de wereld rond.
Lieve groetjes van oma Grevelink

Monique

Lieve Sam en Jij

Heb ik het goed begrepen dat Jim gisteren jarig was? Nog van harte gefeliciteerd xxx
Ik lees met erg veel plezier jullie spannende en leuke reisverhaal. En kijk met de oh en de ahs naar de mooie foto's.
Oh ja Sam ben geslaagd.

Ik wens jullie nog heel veel plezier en kijk uit naar de volgende foto's en verhaal
Doeiiiiii
Liefs en dikke knuffel Monique xxxxx ????

Omie

Ik heb het gevoel dat jullie nog niet genoeg hebben van Taiwan
Wat hebben jullie daar genoten
Maar wij genieten mee
En morgen naar Australie
Ben benieuwd wat jullie daar voor belevenissen mee maken
Tot jullie vlg verhaal xxx omie

Dick zondag 18 okt.

Hoi, Hoi,
Nee niet jaloers natuurlijk; wel benijd ik jullie met dit warme weer -> nee jullie hadden het koud gehad riep Herma; 18-24 graden (?!) dat is toch warm; of 's nachts koud??
Ik had het koud, dat is pas afzien-> 2 dagen Zaltbommel Romeinse opgraving bij 7 graden, miezerregen, modder in de put-> dat is pas iets voor doordouwers. Maar erg leuk met die gezellige groep van zo'n 7 man en 1 vrouw + Romeinse boerderijen 1e eeuw + grafveldje ++++
Kortom, ik ben weer met de professionals in actie. Ga wel zo alle modder van de archeologiekleren afslaan (de kelder ziet er niet uit) en dan alles maandag naar de wasserette, want dinsdag/woensdag weer aan de slag.
Hoor ik over Tasmanië en werk gevonden? Leuk, ik wacht jullie verhalen af!! Ik weet niets van Tasmanië, dan dat het groter is dan Nederland, Engelsachtig en ontdekt door Abel Tasman.
Blijf genieten!! Doe ik ook, doet Herma ook met mij en met bridge.
Sientje gaat prima, erg goed na 2 zwakke dagen 2 weken geleden. Is erg aanhankelijk en roept mij steeds als ik niet in beeld ben als zij geaaid wil worden

Wordt vervolgd (p.s. mooie foto's, gaan ook in fotoalbum, deels voor zover mijn printertje wil)
Tot mijn vorige bericht!! Doei Doei Dick

Dick

Weer een spin!! Pas nou toch op!! Ik heb nog even naar Artis gebeld, maar ze stelden mij, dus nu ook jullie, gerust met de mededeling: "....Zolang de spin gewoon doorloopt gebeurt er niets. Als hij stil gaat staan: OH, Oh"

Maar belangrijker: de reuzenschildpadden, we weet maar nooit of die op Tasmanië voorkomen, zijn tot 250 kilogram zwaar. Die wil je niet over je voorhoofd krijgen!!

Sterkte welnee --> veel plezier!!!! Dick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!